Претензія до туроператора Акорд-тур


Написано зі слів туристки Артюшенко Світлани на прохання директора ПП ТА «Самбука Тур», м.Черкаси.
/ Через надлишок негативних емоцій можливі деякі невідповідності в деталях, але ніяк не загальне враження від поїздки. /

«Шановні відвідувачі! Ви вирушаєте зі Львова в тур:
«Закохані в Італію!»
06/09 / 2018-09 / 09/2018
РЕЙС – № 613 »
Ах, як романтично, чи не так?
Тим часом все, що було так красиво викладено в програмі туру, настільки відрізнялося від дійсності, що не написати про це було б занадто поблажливо!

«Нікакущий» сервіс, невідповідність інфолисту, незадовільний санітарний і технічний стан автобуса, жахливий готель з балдеющімі від підвищеного до них уваги рудими тарганами, яких я вже давно не бачила в Україні!
До того ж, на цьому тлі, убивчо байдуже ставлення до туристів з боку керівника групи!

Що ж входить до обов`язків Супроводжуючого або Керівника групи? Заглянемо в Пам’ятку туриста від оператора «Акорд-тур»:

• Супроводжуючий групи – це уповноважений представник туроператора на маршруті, який координує і забезпечує виконання програми туру.

• Окрім іншого, в обов’язки супроводжуючого групи входить забезпечення виконання програми туру …. . Контроль за проходженням кордону …, забезпечення туристів загальною супроводжуючою інформацією. Взаємодія з гідами на маршруті і контроль виконання екскурсійної програми, взаємодія з водіями і т.д.
Отже, контроль і забезпечення виконання програми туру написано ДВІЧІ неспроста!
Чому ж тоді, практично все з перерахованого пройшло повз одурманеної нікотином свідомості Ірини Нікітіної – нашої супроводжуючої?
Ця дивна інфантильна дівчина років 25-ти не виявляла абсолютно ніякого бажання спілкуватися з туристами!

Почалося все з того, що з-за дванадцятигодинної (!) затримки на митниці
було скасовано найпершу екскурсію під назвою «Шарм нічного Будапешту». Група, через тривалість нічного переїзду, на столицю Угорщини в цей раз змогла помилуватися лише з вікна автобуса!

До сих пір залишається загадкою, навіщо оператор «Акорд-тур» обрав проїзд через жахливо переповнений митний пропускний пункт «Тиса», де, в основному, обслуговується вантажний автотранспорт ?!
Ця величезна, наголошую – дванадцятигодинна, черга з великих вантажівок ще й досі стоїть у мене перед очима! ..

Для порівняння: зворотній шлях проходив через митний пропускний пункт «Чоп», який наш автобус з усіма перевірками пройшов … за 15 хвилин !!

Природно, що втрата 12-ти годин (!) відбилася на всьому, адже, крім зіпсованого настрою і фізичного дискомфорту через тривале, а головне, безцільного очікування, надалі теж все йшло не за графіком!
Наприклад, через брак часу було дуже стисло проведено оглядову екскурсію «Привітна Любляна ..» – квапливо, по-шматочках, все одно, що й зовсім не відбулося ..

У Програмі даного туру, роздрукованої для мене агентом, читаємо наступне:
• “Компанія “Акорд-тур” не несе відповідальності за роботу митних і прикордонних служб, погодні умови, затори і ремонти на дорогах.”
І все ж, не хотілося б думати, що це робилося спеціально, тобто для того, щоб відсахнутися від зобов’язань по дотриманню розробленого ними самими графіка туристичних послуг. Тоді залишається тільки одне: некомпетентність або банальна недбалість співробітників «Акорд тур».

До речі, одну з наступних планових екскурсій по Будапешту й зовсім було скасовано!
Правда, це сталося через недбалість і безвідповідальність вже безпосереднього керівника групи – Ірини Нікітіної, яка, перед цією самою плановою передплаченою автобусною екскурсією, чомусь висадила туристів, а порожній автобус відправила до готелю!
Як наслідок, запрошений екскурсовод, у якого, звісно ж, є свій графік проведення екскурсій, не став витрачати час на очікування повернення автобуса, а пішов до іншої групи! Таким чином, розрекламована в програмі екскурсія так і не відбулася.
Далі – більше, через збій графіка ми втратили можливість побувати на одній з екскурсій по Венеції…
Тим часом, в тій же самій «Пам’ятці туристові» читаємо наступне:
«Компанія залишає за собою право вносити зміни в програму туру без зміни загальної кількості послуг».
Проте, заміни конкретно цих послуг не відбулося!

/ До речі, оператор досі не тільки не приніс туристам вибачень, а й, ось уже як три тижні (!), не поспішає повертати обов’язковий (читай, нав’язаний!) депозит за факультативну (зауважу, за змістом це має означати – добровільну! ) екскурсію, що як найкраще характеризує всю корисну сутність «Акорд-туру»! / Адже, не секрет, доволі часто, недобросовісний оператор навмисне користується грошима туристів тривалий період часу!

Некомпетентність керівника групи – Ірини, просто вражає! Туристи не отримали від неї жодної зрозумілої відповіді! Більш того, на деякі звернення вона й зовсім не реагувала, тобто, просто відмовчувалася! Коли ж намагалася що-небудь пояснити, то це виявлялося настільки безглуздим і плутаним, що у багатьох склалося враження щодо неадекватності, так званого, керівника групи!

Власне, ні про яке керівництві в її особі (читай – турботі і відповідальності!) навіть мови не йдеться! За фактом, повністю була відсутня як індивідуальна, так і колективна робота з групою. Пам`ятаєте, сформульований в «Пам’ятці» обов`язок –
«Забезпечити туристів загальною супроводжуючою інформацією»? Цього і близько не було!

У довгу дорогу, для заповнення інформаційного вакууму, так званий, керівник групи, взяла лише три (!) відеокасети. До всього, перший фільм вона поставила тільки після неодноразових наполегливих прохань стомлених одноманітністю дороги туристів! При цьому, його зміст виявився настільки примітивним, що просто викликав огиду! Тільки уявіть собі, яким було розчарування, наприклад, сімейних туристів з неповнолітніми дітьми, коли в першому ж фільмі вони побачили сцени насильства і розпусти. У підсумку, від сервісу «перегляд відеофільмів» довелося відмовитися!
Зауважу, що Ірину ніщо не ворушило і ніщо не торкало, хоча туристи вже давно були на нервах!
У всіх склалося враження: скоріш за все, супроводжуюча знаходиться під дією яких-небудь антидепресантів, якщо не сказати більше …

Звісно, цілком можливо, що вона просто по-життю флегматик або, як кажуть, «гальмо»! Тоді постає питання до керівництва «Акорд туру» стосовно її професійної придатності, адже вона взагалі не вміє, а, головне – не бажає, спілкуватися з людьми!

Для порівняння, мені дуже хочеться запропонувати:
Панове з «Акорд туру»! візьміть собі за приклад туристичну фірму «Алголь» – в ній працюють чудові професійні екскурсоводи та, не менш класні, керівники груп!

Втім, є чимало інших прикладів чудового людського ставлення до своєї роботи …

Не можу не сказати пару невтішних слів і на адресу водіїв автобусу, які протягом всієї поїздки також намагалися не занадто обтяжувати себе “зайвою” турботою щодо ввірених їм туристів.

Претензія проста – водії абсолютно не допомагали в вивантаженні-завантаженні багажу, причому відмовляли в цьому навіть літнім туристам, мовляв, що їх орендували, як перевізників, тому вони й не зобов’язані здійснювати додаткових дій.

Нас вже не дивувало, що супроводжуюча, стоячи біля водіїв і повільно затягуючись цигаркою, слухала та спостерігала картину їхнього зневажливого ставлення до туристів з непробивною байдужістю (мабуть, намагалася відповідати одному з положень про свої обов’язки – «взаємодіяти з водіями»!

Додатково зауважу, що технічний і санітарний стан автобуса залишав бажати набагато кращого!

                 Тепер, ще про одне «яскраве» враження, що залишилося після поїздки.

8 числа в Будапешті нас заселили в «чудовий» тризірковий готель під назвою «Полюс»!
Шановний читачу, незважаючи на холодну назву, в ньому тепло і затишно себе почувають лише цілі полчища вічних мандрівників – тарганів, але ніяк не наші брати-туристи!
Мабуть, організатори туру, вкупі з адміністрацією готелю «Полюс»,
вирішили поностальгувати та зробили з відвідування цього закладу такий собі своєрідний атракціон пам’яті минулої епохи …

Далі-більше: душ у ванній не працював, так як був несправний, а бруд, цвіль, плями і просякнутий гнилою вологістю воздух створювали такий собі концептуальний фон для «комфортного» відпочинку душі і тіла змученого попереднім а-ля сервісом туриста…
Постіль виявилася без підодіяльника, але коли я звернулася за ним на рецепшен, то швидко про це пошкодувала: мені видали пом`яту безформну матерію безглуздого брудного кольору.

Відразу обмовлюся, я не вважаю себе «фіфою з манікюром», якій найменший дискомфорт може “різати” око! До того ж, описую враження не тільки свої, але й інших туристів, які, завдяки «Акорд тур», потрапили в цей “бомжатник”!

Ранковий сніданок абсолютно всіх довів до шокового стану: брудні виделки, нечистий посуд, стакани в плямах і помаді.

Порізана ковбаса, упереміш з волоссям різної довжини і кольоровості, викладена (увага!) на підносах …

На весь чотириповерховий будинок «Полюсу» – тільки ця єдина, в самому гіршому значенні цього слова, «забігайлівка», яку чомусь гордо обізвали «рестораном» (yoксель-моксель!).

Я вирішила заглянути на кухню – виявилося, що вхід вільний для кого завгодно!
Побачила: якийсь хлопчик-студент, один-однісінький, мив посуд і його була така величезна кількість, що він явно не справлявся! Про яку чистоту може йти мова?! …

Розуміючи, що заразитися в цьому нікчемному закладі можна чим завгодно, вся група пішла харчуватися в Мак Дональдс …

До речі, на зворотному шляху горезвісний керівник групи Ірина зізналася, що чітко розуміла в який готель везе туристів ..

У зв’язку з вищевикладеним, в мене питання до оператора «Акорд тур»: невже вас влаштовує, що ваші туристи змушені спати одягнутими, харчуватися в Мак Дональді, жахатися і шарахатися від тарганів, користуватися аварійним ліфтом? Невже вас радують відгуки (або ви їх не читаєте?) по готелю «Полюс», з якими можна ознайомитися на сайті: «купіть одноразові капці і дезінфектор!»; «Такого жаху давно не спостерігали!»; «Завдяки спільним зусиллям і незабутньому скандалу вдалося уникнути проживання в ньому!»; «49 чоловік і в шоці всі!»; «Свинарник!»; «Готель для бомжів!» І т.ін.
Навіщо ви підписали контракт з цим готелем? Невже, головне для вас – здешевити до межі і без того недосконалий сервіс?!

Р.S. На виході з салону автобуса по прибутті до Львова,  я випадково залишила біля сидіння невеликий кульочок зі сміттям /зауважу, що сидіння в салоні не обладнані спеціальними кишенями, тому всі були вимушені класти сміття під ноги/.

І ось яку експресивну фразу на свою адресу довелося почути з уст нашої «стюардеси» – неперевершеною флегми Ірини: «Ти диви, яка курва!» промовила она, звертаючись до водія і вказуючи на пакетик зі сміттям …
Чи не правда, гідний завершальний акорд від «Акорд тур» ?!

Have any Question or Comment?

One comment on “Претензія до туроператора Акорд-тур

Sambuka Tour

Повернення грошової суми компанією “Акорд” до цих пір не здійснено! Вони вступили зі мною в ганебну переписку. Так просто їм це не пройде. Буду тримати вас у курсі.

Leave a Reply

Smart Youtube Widget

https://www.youtube.com/embed/9PC8y02mDXU