Претензія до туроператора Акорд-тур


Написано зі слів туристки Артюшенко Світлани на прохання директора ПП ТА «Самбука Тур», м.Черкаси.


/ Через надлишок негативних емоцій можливі деякі невідповідності в деталях, але ніяк не загальне враження від поїздки. /

 

«Шановні відвідувачі! Ви вирушаєте зі Львова в тур:
«Закохані в Італію!»
06/09 / 2018-09 / 09/2018
РЕЙС – № 613 »
Ах, як романтично, чи не так?
Тим часом все, що було так красиво викладено в програмі туру, настільки відрізнялося від дійсності, що не написати про це було б занадто поблажливо!

«Нікакущий» сервіс, невідповідність інфолисту, незадовільний санітарний і технічний стан автобуса, жахливий готель з очманілими від підвищеної до них уваги рудими тарганами, яких я вже давно не бачила в Україні!
Найстрашніше, на цьому тлі, убивчо байдуже ставлення до туристів з боку керівника групи!

Що ж входить до обов`язків Супроводжуючого або Керівника групи? Заглянемо в Пам’ятку туриста від оператора «Акорд-тур»:

• Супроводжуючий групи – це уповноважений представник туроператора на маршруті, який координує і забезпечує виконання програми туру.

• Окрім іншого, в обов’язки супроводжуючого групи входить забезпечення виконання програми туру …. . Контроль за проходженням кордону …, забезпечення туристів загальною супроводжуючою інформацією. Взаємодія з гідами на маршруті і контроль виконання екскурсійної програми, взаємодія з водіями і т.д.

Отже, контроль і забезпечення виконання програми туру написано ДВІЧІ неспроста!
Чому ж тоді, практично все з перерахованого, пройшло повз одурманеної нікотином свідомості Ірини Нікітіної – керівника нашої групи?
Ця дивна інфантильна дівчина років 25-ти не виявляла абсолютно ніякого бажання спілкуватися з туристами!

Почалося все з того, що з-за дванадцятигодинної (!) затримки на митниці було скасовано найпершу екскурсію під назвою «Шарм нічного Будапешту». Група, через тривалість нічного переїзду, на столицю Угорщини змогла помилуватися лише з вікна автобуса!

До сих пір залишається незрозумілим, навіщо оператор «Акорд-тур» обрав проїзд через жахливо переповнений митний пропускний пункт «Тиса», де, в основному, обслуговується вантажний автотранспорт ?!
Ця величезна, наголошую – дванадцятигодинна, черга з великих вантажівок ще й досі стоїть у мене перед очима! ..

Для порівняння: зворотній шлях проходив через митний пропускний пункт «Чоп», який наш автобус з усіма перевірками пройшов … за 15 хвилин !!

Природно, що втрата 12-ти годин (!) відбилася на всьому, адже, крім зіпсованого настрою і фізичного дискомфорту через тривале, а головне, безцільного очікування, надалі теж все йшло не за графіком!
Наприклад, через брак часу було дуже стисло проведено оглядову екскурсію «Привітна Любляна ..» – квапливо, по-шматочках, все одно, що й зовсім не відбулося ..

У Програмі даного туру, роздрукованої для мене агентом, читаємо наступне:
• “Компанія “Акорд-тур” не несе відповідальності за роботу митних і прикордонних служб, погодні умови, затори і ремонти на дорогах.”
І все ж, не хотілося б думати, що це робилося спеціально, тобто для того, щоб відсахнутися від зобов’язань по дотриманню розробленого ними самими графіка туристичних послуг. Тоді залишається тільки одне: некомпетентність або банальна недбалість співробітників «Акорд тур».

До речі, одну з наступних планових екскурсій по Будапешту й зовсім було скасовано!
Це сталося через недбалість і безвідповідальність вже безпосереднього керівника групи – Ірини Нікітіної, яка, перед цією самою плановою передплаченою автобусною екскурсією, чомусь висадила туристів, а порожній автобус помилково відправила до готелю!

Як наслідок, запрошений екскурсовод, у якого, звісно ж, є свій графік проведення екскурсій, не став витрачати час на очікування його повернення, а поїхав з іншою групою! Таким чином, розрекламована в програмі екскурсія так і не відбулася.

Далі – більше, через збій графіка ми втратили можливість побувати на одній з екскурсій по Венеції…


Тим часом, в тій же самій «Пам’ятці туристові» читаємо наступне:
«Компанія залишає за собою право вносити зміни в програму туру без зміни загальної кількості послуг».

Проте, заміни конкретно цих послуг не відбулося!

/ До речі, оператор досі не тільки не приніс туристам вибачень, а й, ось уже як півтора місяця(!), не поспішає повертати обов’язковий (читай, нав’язаний!) депозит за факультативну (за змістом це має означати – добровільну! ) екскурсію, що як найкраще характеризує всю корисну сутність «Акорд-туру»! / Адже, не секрет, доволі часто, недобросовісний оператор навмисне користується грошима туристів тривалий період часу!

Некомпетентність керівника групи – Ірини, просто вражає! Туристи не отримали від неї жодної зрозумілої відповіді! Більш того, на деякі звернення вона й зовсім не реагувала, тобто, просто відмовчувалася! Коли ж намагалася що-небудь пояснити, то це виявлялося настільки безглуздим і плутаним, що у багатьох склалося враження щодо неадекватності, так званого, керівника групи!

Власне, ні про яке керівництві в її особі (читай – турботі і відповідальності!) навіть мови не йдеться! За фактом, повністю була відсутня як індивідуальна, так і колективна робота з групою. Пам`ятаєте, сформульований в «Пам’ятці» обов`язок –
«Забезпечити туристів загальною супроводжуючою інформацією»? Цього і близько не було!

У довгу дорогу, для заповнення інформаційного вакууму, так званий, керівник групи, взяла лише три (!) відеокасети. До всього, перший фільм вона поставила тільки після неодноразових наполегливих прохань стомлених одноманітністю дороги туристів! При цьому, його зміст виявився настільки примітивним, що просто викликав огиду!

Тільки уявіть собі, яким було розчарування, наприклад, сімейних туристів з неповнолітніми дітьми, коли в першому ж фільмі вони побачили сцени насильства і розпусти. У підсумку, від сервісу «перегляд відеофільмів» довелося відмовитися!
Зауважу, що Ірину ніщо не ворушило і ніщо не торкало, хоча туристи вже давно були на нервах!

Тому, у всіх склалося враження, що вона не просто за темпераментом флегма, але знаходиться під дією яких-небудь антидепресантів, якщо не сказати більше …

Природно, виникає питання до керівництва «Акорд туру» про професійну придатність такого керівника групи, який фактично не вміє, а головне – не бажає спілкуватися з людьми!

Для порівняння, хочеться запропонувати:
Панове з «Акорд туру»! візьміть собі за приклад туристичну фірму «Алголь» – в ній працюють чудові професійні екскурсоводи та, не менш класні, керівники груп!

Втім, є чимало інших прикладів чудового людського ставлення до своєї роботи …

Не можу не висловитися і на адресу водіїв автобуса, які протягом всієї поїздки не намагалися аж надто обтяжувати себе «зайвою» увагою до потреб туристів.

Нехай допомога в вивантаженні багажу і не входить в їх обов’язки, але якось неприємно було спостерігати абсолютну байдужість, особливо по відношенню до літніх пасажирів.

Втім, як і поведінку горезвісної супроводжуючої, яка на постійних спільних з водіями перекурах (мабуть, щосили намагалася відповідати одному з положень про свої обов’язки з вищенаведеної «Пам’ятки» – «взаємодіяти з водіями») лише зверхньо посміхалася, затягуючись черговою цигаркою.

Додатково зауважу, що технічний і санітарний стан автобуса також залишав бажати кращого!

                 Тепер, ще про одне «яскраве» враження, що залишилося після поїздки.

8 числа в Будапешті нас заселили в «чудовий» тризірковий готель під назвою «Полюс»!
Шановний читачу, незважаючи на холодну назву, в ньому тепло і затишно себе почувають лише цілі полчища вічних мандрівників – тарганів, але ніяк не наші брати-туристи!
Мабуть, організатори туру, вкупі з адміністрацією готелю «Полюс»,
вирішили поностальгувати та зробили з відвідування цього закладу такий собі своєрідний атракціон пам’яті минулої епохи …

Далі-більше: душ у ванній не працював, так як був несправний, а бруд, цвіль, плями і просякнутий гнилою вологістю воздух створювали такий собі концептуальний фон для «комфортного» відпочинку душі і тіла змученого попереднім а-ля сервісом туриста…
Постіль виявилася без підодіяльника, але коли я звернулася за ним на рецепшен, то швидко про це пошкодувала: мені видали пом`яту безформну матерію безглуздого брудного кольору.

Відразу обмовлюся, я не вважаю себе «фіфою з манікюром», якій найменший дискомфорт може “різати” око! До того ж, описую враження не тільки свої, але й інших туристів, які, завдяки «Акорд тур», потрапили в цей “бомжатник”!

Ранковий сніданок абсолютно всіх довів до шокового стану: брудні виделки, нечистий посуд, стакани в плямах і помаді.

Порізана ковбаса, упереміш з волоссям різної довжини і кольоровості, викладена (увага!) на підносах …

На весь чотириповерховий будинок «Полюсу» – тільки ця єдина, в самому гіршому значенні цього слова, «забігайлівка», яку чомусь гордо обізвали «рестораном» (yoксель-моксель!).

Я вирішила заглянути на кухню – виявилося, що вхід вільний для кого завгодно!
Побачила: якийсь хлопчик-студент, один-однісінький, мив посуд і його була така величезна кількість, що він явно не справлявся! Про яку чистоту може йти мова?! …

Розуміючи, що заразитися в цьому нікчемному закладі можна чим завгодно, вся група пішла харчуватися в Мак Дональдс …

До речі, на зворотному шляху горезвісний керівник групи Ірина зізналася, що чітко розуміла в який готель везе туристів ..

У зв’язку з вищевикладеним, в мене питання до оператора «Акорд тур»: невже вас влаштовує, що ваші туристи змушені спати одягнутими, харчуватися в Мак Дональді, жахатися і шарахатися від тарганів, користуватися аварійним ліфтом?

Невже вас радують відгуки (або ви їх не читаєте?) по готелю «Полюс», з якими можна ознайомитися на сайті: «купіть одноразові капці і дезінфектор!»; «Такого жаху давно не спостерігали!»; «Завдяки спільним зусиллям і незабутньому скандалу вдалося уникнути проживання в ньому!»; «49 чоловік і в шоці всі!»; «Свинарник!»; «Готель для бомжів!» І т.ін.
Навіщо ви підписали контракт з цим готелем? Невже, головне для вас – здешевити до межі і без того недосконалий сервіс?!

Р.S. На виході з салону автобуса по прибутті до Львова,  я випадково залишила біля сидіння невеликий кульочок зі сміттям /зауважу, що сидіння в салоні не обладнані спеціальними кишенями, тому всі були вимушені класти сміття під ноги/.

І ось яку експресивну фразу на свою адресу довелося почути з уст нашої «стюардеси» – неперевершеною флегми Ірини: «Ти диви, яка курва!» промовила она, звертаючись до водія і вказуючи на пакетик зі сміттям …
Чи не правда, гідний завершальний акорд від «Акорд тур» ?!

Have any Question or Comment?

2 comments on “Претензія до туроператора Акорд-тур

Sambuka Tour

Повернення грошової суми компанією “Акорд” до цих пір не здійснено! Вони вступили зі мною в ганебну переписку. Так просто їм це не пройде. Буду тримати вас у курсі.

Reply

Дарина (Гість) 31 жовтня 2018 оцінка: 0.1 Київ
Це було жахливо. Тур “Вікенд у Кракові”. Гід – Ліля Дмитрик. Ніколи не користуйтеся їхніми послугами – це дно!
Ліля Дмитрик – абсолютно непрофесійний гід. Вона не вирішувала проблеми, а створювала їх. Було неприємно перебувати в такому турі.
Перевернула графік екскурсій як захотілося їй. Про потреби гостей не думав ніхто.
Змусила мою сім’ю заплатити за тур, в який ми відмовилися їхати. Абсолютно плювала на всі незручності, які виникали під час туру.
Мало того, що наш дорослий тур з’єднали зі шкільним класом, так ще і екскурсіі скасувала.
Після 9ти годин в дорозі, замість того що б всіх завезти до готелю, ця особа додумалася вивантажити всіх туристів в центрі Кракову і виїхати з нашими речами. Мовляв, у вас є вільний час. Гуляйте. Ми благали відвезти нас в готель, в тепло! Але ні! У призначений час автобус за нами не приїхав – запізнився на 30 хвилин!
Сумно, але до готелю ми їхали близько 2-х годин, тому що водій не знав дорогу!
Готель знаходився в 10 км від центру Кракова. Вайфая не було, гаряча вода збоїла – кожен раз доводилося йти на рецепшен і просити налаштувати котли.
В останній день Ліля кілька разів зсувала час виїзду в Україну: то виїзд о 17:00, то о 16:00. Про всі зміни вона повідомляла у смс пізно вночі (1:30). Виїхати з готелю було потрібно о 6:30 ранку. Нормальні новини, еге ж? Нікого не хвилює, що вночі ви не перевіряєте пошту.
“Будьте ласкаві бути готовими до виїзду в 6:30”
Це просто дно!
Як приклад, ми з сім’єю вирушили в центр щоб трохи реабілітуватися від жахливого сервісу.
Гуляємо, і тут я отримую повідомлення: пише наш милий гід про те, що нібито пасажири замерзли і всі збираються їхати на годину раніше. Дивлюся на годинник – 15:15.
Тобто ще 50 хвилин до зазначеного від’їзду. Хм.
Як ?! Чому!? В якому сенсі раніше? – думаю я – про таке ж треба заздалегідь повідомляти!
Ок, біжимо до автобусу, заходимо – все пасажири на своїх місцях і невдоволено дивляться на нас.
Виявилося, що Ліля забула повідомити нас про новий час від’їзду ! Більш того, сказала всім туристам, що ми навмисно запізнилися і всіх затримали !
Непрофесіоналізм – це занадто м’яко для цієї ситуації.
Це повний капець!
Ніколи, я повторюю – ніколи, не користуйтеся послугами Аккорд-туру

Відгук був корисний? Так

Ірина (Гість) 19 жовтня 2018 оцінка: 0.4 Житомир
Обман з турпакетів:
У 2018 году в Аккорд-тур нововведення – при купівлі туру зверху платиш обов’язкову суму, яку потім вікорістовуєш на екскурсії (турпакет). Як це Було:
1. Туристи сплатили поїздку в реально круте й мальовниче місце – озеро Балатон. Їх посадили до автобусу, але помилково завезли на озеро Хевіз, де всім прийшлося сплатити ще додаткові чималі кошти за вхідній квиток! Тільки-но туристи занурились в термал, як зрозуміли, що гаряча ванна в спекотний день – не найкращий варіант! Тоді гід вирішив виправити помилку – терміново всіх зібрав до автобусу і повіз до озеру Балатон. Але, оскількі дорога не близька, то озером туристи помилувалися аж 10 хвилин і вирушили назад до Будапешту…. Повернулися пізно ввечері – змучені, злі й дуже голодні (бо «поїсті» цей вояж на озера НЕ передбачав взагалі).
2. Тропікарій в Будапешті крутий й величезний, але Аккорд-тур виділяє на нього настілько мало часу, що туристи, пробігаючи залами встигають хіба що подумати – «мабуть цікаво Було б тут все роздивитися».
3. Гора Гелерт знаходиться в центрі міста и всі бажаючи можуть спокійно на неї піднятися самостійно мальовничими стежками. До того ж, Гуглкарта чудово прокладає маршрут. За що туристи мають сплачувати Аккорд-туру за цю самостійну екскурсію ми так и не зрозумілі.
4. Ну і остання екскурсія із запропонованих нам – прогулянка на кораблику в останній вечір перед від’їздом. Оскільки вибір НЕ багатий, то більшість туристів сформували свій турпакет на Прогулянку корабликом.

На жаль, гід НЕ зміг справитися із організацією цієї «Надзвичайно складної» екскурсії. На перший кораблик ми спізнилися, на інші – не Було Місць, на третій вже не встигали, бо час від’їзжати додому. Оскільки екскурсія НЕ відбулася НЕ з Нашої вини и спрямувати турпакет на іншу екскурсію ми Вже не могли (бо Поїхали додому), то кошти за екскурсію нам обіцяли повернути післе того, як гід подасть звіт Аккорд-туру. Через 2 місяці листувань Аккорд-тур категорично відмовив в поверненні коштів, Мовляв – «треба Було обираті іншу екскурсію»!

Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CAPTCHA image
*

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Наш канал на Youtube